Mi az életünk értelme?

2013.11.22 19:25

Az alábbi fennmaradt írások egy november 22-i ifjúsági hittanóra alkotásai, amikor arra a kérdésre kerestük a választ, hogy:

MI AZ ÉLETED ÉRTELME?

 

#1 - Így valójában, így értelme nincs szerintem az életnek.Ha példul benne van a pakliban, hogy ma-holnap meghalok, akkor nyilván nem értem el sokat. Élek és így azért tudom várni a halált, hogy találkozzak szemtől szemben az Istennel. Összességében látom az életem értelmét.

#2 - Az én életemnek az értelme a sok ismerős, barát és a család, na meg mindannyiunk édesapja Isten. Nem tudom, hogy miért, de amióta iskolába járok minden napot élvezek. Vidáman megyek, mert olyan emberek társaságában vagyok, akik szeretnek, megértenek és tisztelnek. A család persze a legfontosabb, számomra egyértelmű annyira, hogy mondanom sem kell. Szeretek szeretni!

#3 - Egyéni sikerek. Istennek való élet reménye. Boldog keresztény család alapításának reménye. Lelki béke megtalálása.

#4 - Fejlődjek, de abban, amiben Isten szeretne látni engem. A hivatásom. Az embereket Istenhez közel vinni. A mennyország építése, majd az odajutás.

#5 - Az én életem értelme, akiért minden reggel felkelek az Isten, akit nagyon szeretek. A szüleimért és a testvéremért, akikért bármit megtennék. És a barátnőm, aki nagyon sokat jelent nekem.

#6 - Az életem értelme az, amit én adok neki!!!

#7 - Minden nap egy teljesen új nap számomra. Az életem értelme az, hogy minden nap újrakezdjük és ne adjuk fel. Hogy mi is örömet okozzunk egymásnak. Hogy Istenhez minden nap egyre közelebb kerülhessünk. Hogy megtérjünk. Hogy tovább adjuk, megosszuk az Istenélményeinket mással, hogy mindenki ugyan úgy megtudja ismerni. Hogy átadjuk a kapott szeretetünket. Hogy Istennel éljünk, mert Ő a mi mindenünk, hisz tőle vagyunk. Hogy végigjárjuk utunkat.

#8 - Az én életem célja és értelme, hogy úgy viselkedjek, hogy eljussak az örök életre és láthassam Istent.

#9 - Azért élek, hogy: Segítsek az embertársaimon, és jobb útra térjek, mint, amin most járok. Hogy ne csak egy legyek a többi közül, hanem tudjak olyan jót tenni Istennek, ami által az emberek felnéznek rám. Hogy tudjam megmutatni, hogy mennyire hálás vagyok azokért a dolgokért, amiket Istentől kaptam.

#10 - Az életem értelme, hogy boldogan éljek Isten segítségével. Hisz boldog és hálás lehetek Istennek, mert van családom, barátaim, akik szeretnek. És Isten szeret engem, minket és ezért érdemes élni Az életnek akkor van értelme, ha boldogan és teljesen éljük.

#11 - Cél! Célok!

#12 - Az én életem értelme az, hogy beteljesítsem az álmaim, sikeres valaki lehessek az életben, örömöt okozhassak másoknak és, hgy a rossz dolgokat képes lehessek kitörölni az életemből. Úgy élni, hogy a könyezetemben fontos szerepet tölthessek be, nem megengedni magamnak az a luxust, hogy mások padlóra küldhessenek.

#13 - Az én életemnek szerintem az az értelme, hogy majd másokon segítsek, mert én minde nap úgy tanulok, hogy én majd orvos akarok lenni, hogy életeket menthessek. És majd valakivel egy családban boldog akarok lenni.

#14 - Boldogság.

#15 - Isten. Szeretet. Barátok. Szolgálat. Jobb világ.*

 

* A fenti írások csak helyesírásilag vannak átszerkesztve! A tartalom és a fogalmazás módjába nem kívántunk belenyúlni - Szerkesztők