Beszámoló :)

2013.04.15 21:59

Hogy mit is jelent számomra a közösség és Isten? Erre a kérdésre több válasz is létezik számomra, viszont hogy már lassan egy éve járok ebbe a közösségbe, szívemhez nőttek az emberkék, és mindig jól érzem magam velük. Azt mondhatom, hogy ez a döntés nagy változást jelentett az életemben, mert azelőtt nem voltak ilyen nagyszerű élményeim és tapasztalataim Istenről, viszont csak azt tudom mondani, hogy örülök, hogy itt lehetek! Sokan azt hiszik, hogy ciki az, ha valaki közösségbe jár, és talán unalmasnak is gondolja, viszont ez nem igaz. Rengeteg sok tapasztalatot szerezhettem, és olyat éreztem, amit még sohasem! Isten jelenlétét, azt, hogy Ő szeret engem. Kopogtat a szívem ajtaján, és csak azt várja, hogy nyissuk ki Neki, engedjük be Őt. Előre talán én sem értettem, miért is olyan fontos közösségbe járni, viszont másoktól is hallva rájöttem arra, hogy közösségben rejlik az erő, mert ahogy mondja Jézus: ,,Ahol ketten vagy hárman összegyűlnek az Én nevemben, ott vagyok közöttük!” Nekem személy szerint nagyon sokat jelentenek ezek a közösségi alkalmak, együtt lenni más emberekkel és csak Istenről beszélni, Őt dicsőíteni, valami csodálatos érzés! Viszont e mellett a játékok, és az éneklés is nagyon sokat jelent számomra. Úgy érzem, hogy ez egy nagyon jó lehetőség arra, hogy Istennel való kapcsolatunkat ápolhassuk, beszélgethessünk Vele, Róla és dicsőítsük Őt hatalmas tetteiért!

M&A